OPIS STANOWISKA:
- help-desk w zakresie oprogramowania i sprzętu
- administracja złożoną infrastrukturą teleinformatyczną
- utrzymanie i rozbudowa bieżącej infrastruktury sieciowej
- instalacja i administracja systemów operacyjnych Windows Server
- zarządzanie Active Directory i WSUS
- zarządzanie monitoringami wizyjnymi
- zapewnienie ciągłości produkcyjnej i sprzętowej
- nadzór nad infrastrukturą IT punktów handlowych
- sporządzanie dokumentacji projektowej
OCZEKIWANIA:
- wykształcenie kierunkowe wyższe lub wyższe inżynierskie (elektronika/automatyka)
- preferowane minimum 2-letnie doświadczenie IT
- dobra znajomość i doświadczenie w administrowaniu AD i WSUS
- dobra znajomość i doświadczenie w administrowaniu VMware
- umiejętności korzystania ze schematów i dokumentacji technicznej
- praktyczna umiejętności serwisowania i układów elektronicznych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność współpracy z innymi zespołami przy realizacji projektów informatycznych
- samodzielność w działaniu
- dobra znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
OFERTA:
- ciekawa, pełna wyzwań praca w wymagającym środowisku
- możliwość uczenia się i ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji